понеделник, 19 декември 2011 г.

На детски рожден ден и един подарък

През почивните дни получих ужасни болки в кръста, които се разпространиха по целия ми гръб. Добре че бабите са наблизо и помагат, разбира се и мъжа ми също. :)Всъщност още имам болки, но вече съм малко по-добре.
В неделя бяхме на детски рожден ден. Аз, разбира се, бях оставила картичката за последния момент, въпреки че от доста време знаех каква ще е точно. И така в събота вечерта, на големи паузи направих тази картичка. Малката рожденичка си я хареса и това много ме радва и напълно оправдава усилията, които ми костваше.


Sugar Bowl-Challenge 74
Paper Sundaes-Celebrate

Искам да благодаря на Ваня (Лара) за прекрасния подарък от "Предай нататък", който получих от нея. Тефтерчтео, както казах и на нея, вече е  чантата ми за да имам винаги в какво да си запиша нещо важно. Картичката и кутийката с изненади :) са очарователни.

7 коментара:

unicorn каза...

Маги надявам се вече да си се оправила напълно:))))Картичката е страхотна:)))Много ми харесват цветовете,които си избрала и естествено как си оцветила картинката:))))

krechi каза...

Успешно лекуване, че тия болки не са на добре.
Картичката ти е прекрасна, много хубаво си я оцветила и декорирала!

kenli каза...

Чудна е! Жалко, че проблемите с кръста са ти развалили хубавите почивни дни, но....вече минават, нали? Да са живи и здрави помощниците! Честити ти и подаръчета от Лара! Да им се радваш и използваш със здраве!

BEARKIS каза...

Много красота,вложена в трудната задача!!! Поздрави без болка!!!

Ani каза...

Чудесна картичка, а подаръците, които си получила са наистина страхотни!

Valchen каза...

С пожелания да се оправиш напълно! А картичката е много сладка! Подаръците - също!

Miss Emerald каза...

Маги, справила си се великолепно! Картичката е много, много хубава и нежна! Дано болежките ти са отшумяли! И честити ти подаръчета!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails