петък, 23 декември 2011 г.

...

Добро утро! :)
Време е да ви покажа последната си коледна картичка за тази година, която замина за Германия. Надявам се вече да е пристигнала. С картичките мисля приключих. Имам няколко други коледни неща, но тях като ги подаря.:)
До преди малко разглеждах снимки от Нана и Лулу и да ви кажа сега ме е срам да си пусна моите. Дядо Коледа май ще ме пропусне и тази година и няма да ми донесе нов фото апарат. Ех, жалко! Да сме живи и здрави само.


И отворена



Най-накрая успях да направя венец и за нашата врата.


Е, това е от мен. Весело изкарване на празниците! Много приятни и незабравими емоции ви пожелавам! :)

5 коментара:

Borqna каза...

Картичката е много красива, а венецът - великолепен! Чудесни неща си сътворила и така си виждат добре!
Желая ти Весела Коледа!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

И картичката и венецът са чудесни!Харесва ми идеята за орнамент в средата на Коледния венец.
Благодаря ти за участието в Хоби Предизвикателство №2 "Коледна украса"

Miss Emerald каза...

Браво, Маги! Не само за тази красива картичка и този толкова хубав венец, но и за това, че си успяла да направиш ти картичките! Не само, че аз не успях, ама съвсем се изложих, което ще ми е горчив урок! И мисля, че снимките, които ни показваш са доста добри и не се знае, може пък Дядо Коледа да измисли нещо и за нов фотоапарат! Весели празници!

- каза...

Чудесни са, Маги!
Нека ти пожелая весели празници и някое от коледните чудеса да ти се случи! :)

Te4eto каза...

Весели празници, Маги, на теб и на любимите ти хора и много здраве и късмет през новата година!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails