понеделник, 5 декември 2011 г.

Семпли коледни картички

Привет!
След абсолютно бездействие в правенето на картички през почивните дни и едно кратко пътуване, се завръщам пълна с енергия. От друга страна, обаче, не съм много сигурна дали ще ми стигне времето за заплануваните задачи, които си бях поставила, защото обикновено наваксвам с тях през почивните дни. Но пък с мъжа ми си направихме хубава неделна разходка и не съжалявам. А и как бих могла, като беше придружена с покупки, повечето от които за мен. :D
Аз всъщност щях да ви показвам картички, а се отплеснах. Две семпли картички, вдъхновени от тези, които правих преди около седмица.






Искам да благодаря на Дени, и Мими за тази наградата! Моля да ме извини, че няма да предам нататък . Ето тук има неща, които съм писала за себе си, ако ви е интересно да прочетете. :)

7 коментара:

vilini каза...

Въобще не са семпли.Напротив- стилни и с много празнично настроение.

Renkata каза...

Mnogo sa sladki.

cheryl каза...

oh these are just gorgeous hun just love those images,especially the tatty teddy,hugs Cheryl xxx

Lionelsa каза...

Много са красиви. Харесват ми и дизайнерските хартии, които си ползвала.
Втората картичка е с много топли цветове.

Miss Emerald каза...

Маги, честита наградка! И тази разходка ти е подействала много зареждащо, картичките са прекрасни!

Mila каза...

Честита наградка и от мен :)Страхотни картички ,а с този дядо Коледа всеки път правиш уникални неща!

Пъстър свят каза...

Маги, картичките са прекрасни както винаги. Заповядай при мен за наградка.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails